Mi a célunk?

Egységként működtetni a magán és alapítványi óvodákat, egymást segítve egy közös úton a sikeresebb jövőért.

AMIT MI TUDUNK…

Levesszük a válláról a terhet.
Komplex, összetett szolgáltatást biztosítunk intézményi, fenntartói oldalról egyaránt.

Lehetőséget nyújtunk a pedagógusoknak egy minősített rendszerben történő részvételre ahol, egy sajátos osztályozás során kapnak arról tanúbizonyságot, hogy tudásuknak megfelelően milyen magas szinten végzik munkájukat.
Ez nemcsak a pedagógus/dolgozói oldalról visszajelzés, ez a munkaadók szempontjából is egy nagyon könnyen után követhető minősítő rendszer.

Amiben munkáját tudjuk segíteni…

Intézményi fenntartóknak

•szakmai képviselet
•alapítással kapcsolatos teendők
•működési engedéllyek kapcsolatos teendők
•dokumentumok (alapító okirat, költségvetés stb) segítségnyújtás
•alkalmazotti kiválasztás, képzése, továbbképzése, ehhez kapcsolódó dokumentáció, utánkövetés
•honlap készítés
•törvényváltozások nyomonkövetése, összefoglalása, hírlevelek küldése az aktualitásokkal kapcsolatban
•KIR rendszer nyomonkövetése, használata, ellenőrzése
•Statisztikák segítése
•Államkincstári igénylések és ellenőrzésekre való felkészítés
•Kormányhivatali  ellenőrzésekre való felkészítés
•a fenntartónak az intézmény törvényességi és minőségi ellenőrzése
•ellenőrzött intézményi minősítés odaítélése, időnkénti ellenőrzés keretén belül
•szakmai fórumok összehívása
•az intézményt népszerűsítő rendezvények létrehozása
•szűrőrendszer létrehozása, az intézményeket megkereső szolgáltatók és termékek esetében
•szakmai program ellenőrzése
•könyvelés, ügyvédi képviselet nyújtása
•bálok tartása, támogatások, adományok gyűjtése és nyújtása egyéb szervezeteknek
•egészséges fejlődést támogató programok
•kirándulások ajánlása, táborok szervezése

Intézményeknek

•szakmai programban való segítség
•dokumentációk (belső és külső) létrehozásában való segítségnyújtás
•pedagógus továbbképzések, képzések
•Szakmai fórumok, rendezvények tartása
•Külső fakultatív programok tartására való alkalmasság szűrése
•Egyéb dolgozók kiválasztása, több intézmény közötti kölcsönös munkahasználat
•munkatervek (vezető, gyermekvédelmi, SZMK, stb.)
•minőség biztosítási rendszer
 

Szülők, gyermekek

•Nevelési ismeretek témakörben előadások tartása
•Gyermekprogramok biztosítása
•Expókon való szolgáltatói kör bemutatása, megismertetése
•Ellenőrzött, minősített intézmény biztosítása
•Gyermek kiadványok és folyóiratok létrehozása
 

Pedagógusok

•HR adatbázisba bekerülés biztosítása
•Szakmai programok
•Szakmai képzések, továbbképzések
•Szakmai és minőség szűrőn való megfelelés alapján besorolás
 

AMIT NYÚJTUNK…
Az egyesülethez csatlakozó tagok részére:

Megkeressük az Ön számára a lehető legjobb megoldást, segítünk megtalálni a megfelelő szolgáltatót a mindennapos ügyek gördülékeny ügyintézéséhez.

Szakmai támogatást nyújtunk fenntartók, intézmények és dolgozóik számára egyaránt.

Teljes körű háttértámogatást nyújtunk igény esetén, de lehetőség van csak egyes szolgáltatások igénybevételére is.

Népszerűsítjük, köztudatba emeljük intézményét a jobb pozícionálás érdekében.

Lehetőséget biztosítunk, hogy egy olyan körhöz csatlakozzon, ami a minőséget tekinti elsődlegesnek.

Ki csatlakozhat?

Csatlakozási lehetőséget biztosítunk minden magán- és alapítványi -fenntartásban lévő intézmény számára.

Az éves egyesületi díj megfizetésével,

ü  rendszeres hírlevelet kap e-mailben, melyben az aktualitásokat az adott téma szakemberei közreműködésével írunk,

ü  tájékoztatjuk az óvodákra vonatkozó pályázati kiírásokkal kapcsolatban,

ü  lehetőséget biztosítunk honlapunkon való megjelenésre.

Éves díj: 9 000 Ft/év

 

MÁR MEGLÉVŐ szolgáltatásaink:

HR  SZOLGÁLTATÁSOK magas szinten…

Problémát okoz a humán erőforrás kiválasztása? Nagy a fluktuáció az intézményében? Nem találja a megfelelő szakembert?

Segítünk, egy jól felépített toborzási és kiválasztási modellel elérni azokat a szakembereket, akikre szüksége van, garanciát vállalva a megfelelő munkaerő biztosítására.

Saját országos adatbázissal rendelkezünk, mely egyre inkább bővül. Ehhez hozzájárul többek között a Kodolányi János Főiskolával való közös együttműködésünk, ahonnan az óvodapedagógus hallgatók automatikusan rendszerünkbe léphetnek.
További együttműködések folyamatban vannak az ELTE és Apor Vilmos Katolikus Főiskola óvodapedagógus képzéseivel , ezáltal is biztosítva azt, hogy Önnek megfelelő jelöltet biztosítsunk.

Saját szakmai és minősített rendszerünk szűrőjén keresztül mérjük fel a jelöltek kompetenciáit, törekedve a magas szintű színvonal megtartására.

 

PÁLYÁZATOK figyelése, megírása, és utánkövetése…

Ha tovább szeretne lépni, de nincs meg hozzá a kellő anyagi tőke vagy szakmai támogatás, ebben is segítséget nyújt az ALMA.

Példaként pár támogatható forrás:

- Intézményi ellátások fejlesztésének támogatása,

- Gyermekellátási szolgáltatások fejlesztésének támogatása,

- Intézmény/szolgáltatás infrastruktúrális fejlesztése:

-férőhelyek bővítése, átalakítása, felújítása

-új telephely/szolgáltatás létesítése

-tornaszoba, orvosi szoba, elkülönítő helyiségek létesítése, felújítása

- Eszközbeszerzés (bútorok és egyéb berendezési tárgyak, informatikai eszközök beszerzése). stb

 

Egyéb szolgáltatásaink

-Óvodai fotózás, profi technikai háttérrel, korszerű minőségben, több fotós biztosításával akár.

-Teljeskörű karbantartói feladatok ellátása, profi szakemberekkel, rugalmas kiszállással

-Busz szervezés, gyerekszállításra alkalmas buszok időpontra való megszervezése, kedvezményes áron

-További szolgáltatások, igényeknek megfelelő kiszolgálása

 

Legyen Ön is ALMA tag!

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, jelentkezzen az alábbi elérhetőségeink valamelyikén, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot.

 

Üdvözlettel:

Csányi Eszter

operatív manager

Email: info@almaegyesulet.hu
Tel.: 06 70/602 6020

www.almaegyesulet.hu

 

Alapítványi és Magánóvodák Egyesülete - ALMA